2013. július 11., csütörtök

Itt a várva várt részlet!

Sziasztok!



 Hoztam egy kis részletet a legújabb novellámból. Még friss, mivel ma fejeztem be..:) Nem árulom el,kiről fog szólni, mi a lényege, csak annyit, hogy ez egy elég borongós, depressziós hangvételű novella lett. Elég rossz kedvem volt, amikor írtam, és ez érződik is rajta. Ja, és elég rövid maga a story is, úgyhogy ezáltal csak egy hangyafarknyi darabocskát kaptok belőle előzetesül. Na nem koptatom tovább a billentyűket, íme a részlet így névnapom alkalmából! :D


"Elegem van mindenkiből. Csak rohanok a sötét utcán, már azt sem tudom, merre. Végül egy hídnál kötöttem ki, amely a város határában áll. Hirtelen ötlettől vezérelve elindultam a korlát felé, majd megálltam előtte. Már átvetettem mindkét lábamat rajta, mikor egy halk, mély hangot hallottam a hátam mögül:
-Kérlek, ne tedd ezt!- ijedten kaptam hátra a fejemet.
-Ki vagy te?- kérdeztem remegő hangon..."


Hát ennyi lenne mára! Ne kövezzetek meg a rövidsége miatt, please!! A folytatás majd szerintem csak vasárnap jön! Addig is, kitartást mindenkinek, és minden Nórának (köztük nekem is) boldog névnapot kívánok!
A kreatív manó legyen veletek! 

Wendy...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése